donderdag 24 juni 2010

verrassing.....

af en toe is het geweldig om verrast te worden; dit overkwam mij afgelopen woensdagmorgen vroeg. ik deed aan de achterkant mijn rolluik open en....daar stond op mijn rieten stoeltje een vaasje met roosjes en een oudhollands kadootje met een beremooie zelfgemaakte kaart erbij .....tja dan wordt je echt verrast door francesca , die voordat ze 's morgens ging werken, mij het allereerste wilde feliciteren met mijn 72e verjaardag : super fransje, vanaf dat moment voelde ik me echt jarig !

2 opmerkingen:

Miek zei

Wat ontzettend leuk, Eefke ik hoop dat je een leuke dag had.

Marian zei

Wat een geweldig gevoel zal dat geweest zijn en ik, ik denk al de hele week: ik moet Eefke feliciteren maar ik ben nog niet zover gekomen om je daadwerkelijk te feliciteren. Het komt Eefke wanneer. . . . ?