donderdag 17 maart 2011

YES ......... !!!
Gelukkig......deze koude, nare winter is voorbij.......
maanden van nadenken, piekeren is voorbij en ik hoop van ganser harte voorgoed voorbij !
Dit engeltje kwam als kadootje van Canada naar Helmond gevlogen en toen heb ik mijn armen de lucht in gegooid en gejubeld : YES YES YES....... 't komt goed.
jullie hebben een tijd niets kunnen lezen op mijn blog, maar ik was even letterlijk en figuurlijk met stomheid geslagen, maar dit onkruidje is ook niet uit te roeien zullen we maar denken.
En.......
er is al een tipje van de sluier opgelicht in ons prachtige tijdschrift : specially for you, er komt een boekje van mij uit op het stempel event in Zeist op 16 en 17 April a.s.
niet te geloven................
Tja er gebeuren ook heel veel fijne dingen in ons leven !

6 opmerkingen:

Annette van Aarssen zei

Helemaal SUPER Eefke.....ben blij dat ik lees dat het beter met je gaat....blij dat je een nare periode hebt kunnen afsluiten....we gaan er voor zullen we maar zeggen.....en dan ook nog eens een boekje maken, geweldig Eefke, ben trots op je en dat mag best gezegd worden....ik zie je zeker in zeist....Lieve groetjes Annette.

Miranda zei

Lieve Eefke,
Engelen bestaan voor ons allemaal, daar ben ik van overtuigd.........liefs Mirandaxx

Anja zei

Het is heerlijk nieuws Eefke!
En wat een mooie achtergrond heb je op jouw blog, mooi die boom. Tot ziens op een mooie zonnige dag...

Marian zei

Yes, Yes Yes, ik juich helemaal met je mee Eefke want ik ben super blij voor je!!!

Tot gauw en veel liefs

Miek zei

Lieve Eefke,
Wat ben ik blij met dit blij bericht.
Het leven heeft bergen en dalen ,die kennen we allemaal . Ik ben van plan binnenkort een knutseldagje te organiseren .ZIN???

Catharina Maria zei

Eefke ik heb dit boekje cadeau gekregen van Marianne mijn nicht en Annie mijn zus .
Ik ben er heel erg blij mee .
Het zijn dan ook echte Eefkes die er in staan .
Lieve groetjes ♥RINI♥