vrijdag 10 juni 2011

"KOMKOMMERTIJD....



in deze letterlijke en figuurlijke komkommertijd ben ik niet zoveel aan 't stempelen; je bent nu meer met vakantie en dagjes weg- dingen bezig ! toen ik tussen mijn nu-al-weer-bijna-antieke foto's zat te snuffelen, dacht ik : ja er zullen vast wel enkele oud-stempelvrienden zijn die deze herinneringen wel weer eens met me willen delen....want er werd veel moois gemaakt, maar er werd ook heel veel gelachen...en naar verhouding verjaardagen buiten gevierd en gesnoept en weet je: samen snoepen mag en is o zo gezellig !
de komende weken komen er wat plaatjes van plaatjes voorbij op deze blog: geniet ervan !

4 opmerkingen:

Miek zei

Lieve Eefke,
Wat kwam ik hier graag
Wat heb ik hier veel geleerd!
En wat was het hier altijd gezellig.
IK MIS HET!
Spannend plaatjes van plaatjes, kom maar op!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hoi Eefke, Wat fijn dat we eerdaags weer werk of foto's zien van je. kijk er reikhalzend naar uit.
groetjes en fijn weekend
Marja

Marian zei

Dag Eefke,

Ja ik mis het ook!! Is de Fonkel voor herhaling vatbaar? Er zullen genoeg mensen zijn die willen helpen met de organisatie.
oooooooo wat zeg ik nu weer. . .

lieve groetjes

Anja zei

Ach Eefke,
wat leuk om die foto´s weer te gaan zien.
Wat was het altijd gezellig, iedere keer weer een feest.
Ik mis het.
Dikke hug, Anja