dinsdag 6 december 2011

laatste herinneringen aan de stempeltuin......



tegen het einde van het jaar zaten we in de stempeltuin zeer ijverig te stempelen op keramiek: kerstboompjes, kerstballen, schaaltjes etc.etc.
deze afbeeldingen werden ingeverfd met porseleinverf en daarna heel voorzichtig 2x
geglazuurd.
daarna ging alles in een pottenbakkersoven bij mijn vriendin marijke, waar ik zelf altijd keramiek schilderen heb gedaan.
na 2 weken kwam alles weer terug in de stempeltuin en was het heel spannend hoe alles geworden was: en dat was meestal heel heel mooi !
ik weet zeker dat er ook komende kerst weer menige keramiek kerstbal in huis wordt opgehangen !

2 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit onwijs mooi Eefke.
groetjes Marja

Marian zei

oooooooooooo zelfs ik heb nog een kerstbal gemaakt en die ligt altijd naast mijn pc in het kastje met dierbare spulletjes