zaterdag 31 maart 2012

JAMMER........

helaas....helaas.....helaas..... kan ik dit jaar niet naar het event in Zeist komen ! ik moet geopereerd worden en dit gaat gebeuren op 12 April, hoe krijgen ze het voor elkaar, maar het is zo. Kortom ik kan dit jaar geen workshops geven samen met Geralda en wat zal ik mijn maatje missen !
Ja ik zal jullie allemaal missen, lekkere kletspraatjes, lekker eten, weinig slapen en.....veel lachen !
maar als alles goed komt ben ik er volgend jaar weer !
Er is wel een lichtpuntje : en dat is mijn tweede boekje, ja echt waar ! als alles op tijd binnenkomt ben ik in de vorm van dit nieuwe boekje toch een beetje aanwezig !
Ik hoop dat jullie allemaal een paar hele fijne dagen hebben en.....in gedachten ben ik er bij !
liefs eefke.

9 opmerkingen:

Miek zei

Eefke wat is dit nou? Ik heb speciaal een kamer geboekt!!! Om ook een keer die gezellige avond mee te maken.
EN BOEKJE ohhhhh wat spannend, LEUK!!

Dorathe de Greef zei

Lang niets gehoord en dan dit bericht. Ik zal je echt missen daar.
Een tweede boekje? Nog even en je bent wereld beroemd in Nederland.
Als ik je van te voren niet meer spreek, wens ik je veel sterkte voor, tijdens en na de operatie.

Marian zei

OOOOOOOOO wat jammer Eefke! Maar ik kijk wel uit naar je boekje hoor. En je weet het: bellen als het nodig is.
Tot gauw en liefs, marian

Jolette zei

Succes met je operatie!!!

Annette van Aarssen zei

Wat jammer Eefke. Had me er zo op verheugd je weer te zien en effe bij te kletsen.
Maar helaas, een operatie gaat inderdaad voor. Van het boekje was ik al op de hoogte en natuurlijk schaf ik hem aan, want ik blijf nieuwsgierig naar je creaties.
Heel veel sterkte met de operatie en het herstel ervan.
Lieve groetjes Annette.

Annette van Aarssen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hermine zei

Oh, ik zal je missen. Heel veel stgerkte met de operatie, ik ga duimen dat alles goed mag gaan. Liefs

mariƫtte zei

och wat jammer Eefke. Ik wens je heel veel sterkte met de operatie!
warme groeten
Mariƫtte

Anja zei

Hee Eefke, succes met je operatie en ik hoop dat je snel weer hersteld. Ik kijk uit naar je 2e boekje.
Lieve groetjes, Anja